सबै भन्दा पहिला आफ्नो Microsoft Office मा रहेको Document खोल्नु होस्, सबै कुराहरु मिलाएर
(अर्थात: Formatting, Margin etc ) सबै
भन्दा अगाडी Table of Content मा के के राख्ने हो उक्त कुरा Title हरु लाई छान्ने काम गर्नुहोस .
अब, सबै भन्दा माथिको Title अर्थात: Background, Objectives जस्ता शीर्षकहरु लाई Same Format मा राख्नु पर्ने हुदा
सबैलाई Format Painter वाट Change गर्नुहोस् अथवा
Data Select गरेर
Ctrl+Shift+C प्रयोग
गरि Format Copy र Ctrl+Shift+V प्रयोग गरि Format Paste गर्न
सक्नु हुनेछ .
यसको लागि Header Tab मा सबै भन्दा अगाडी रहने लाई Header 1 मा राख्ने, दोस्रो मा रहने लाई Header 2 मा राख्ने .
Header1…………………………….....................1
Header2…………………………….........2
Header3…………………………....3
अब, सोहि Document को सबै भन्दा माथि नया Page
बनाउनुहोस .
र , REFERENCES भन्ने Tab मा गएर Table of Contents मा Click गर्नुहोस र आफ्नो चाहना अनुसारको Table छान्नुहोस् .
अब, तपाइको Document यस्तो देखिन्छ .
यो प्रक्रिया प्रयोग गर्दा एउटा फाइदा चाई तपाइको Document मा कुनै पानामा केहि कुरा थपियो र Page Number राख्नु भाको छ भन्य Check गरि राख्नु पर्दैन, त्यसको लागि तल देखाए जस्तै Update Table मा Click गर्ने र Update Table of Content भन्ने Dialog Box खुल्छ र उक्त Box मा Update Whole Document मा Click थिच्यपछि सबै आफै Update हुन्छ .
यसो गर्दा समयको वचत पक्कै हुन्छ .
This article/tutorial is written by Er. Roshan Ghimire, ICTV, District Development Committee Sindhupalchowk.
For feedback, please comment on the article below.
0 comments:
Post a Comment